چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1073733
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴
کعبه معظم

حوزه/ سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه‌ای زمان آغاز ثبت‌نام حج تمتع سال ۱۴۰۲ را ساعت ۱۰ صبح امروز اعلام و مشخصات پنج اولویت ثبت‌نامی را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت اعلام کرد: به لطف خداوند متعال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سازمان حج و زیارت، ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ در کاروان‌های اعزامی را به‌شرح زیر اعلام کرد:

اولویت اول، افرادی هستند که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی کرده و وجوه مربوط را واریز و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند. این افراد می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح ۱۰ اسفندماه برای نام‌نویسی اقدام کنند. بدیهی است درصورت عدم مراجعه این افراد، ظرفیت خالی باقیمانده از اولویت‌های بعدی تکمیل خواهد شد.

اولویت دوم تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۸۵ هستند که می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح ۱۲ اسفند ماه برای نام‌نویسی اقدام کنند. البته این افراد لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود به اخذ کدرهگیری اقدام کنند.

اولویت سوم، تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۳۸۶ هستند که می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۱۴ اسفندماه اقدام کنند. البته نام نویسی از این افراد به‌صورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی، امکان نام‌نویسی خواهند داشت. این افراد نیز لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir، نسبت به به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

اولویت چهارم، تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ هستند که می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۶ اسفند ماه برای ثبت نام اقدام کنند؛ البته نام‌نویسی از این افراد به صورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً درصورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی، امکان نام‌نویسی خواهند داشت. این افراد نیز لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir نسبت به به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.

اولویت پنجم نیز تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع از تاریخ اول خرداد ماه ۱۳۸۶ به بعد هستند که به صورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح هر استان(به تناسب ظرفیت خالی) می‌توانند از تاریخ ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۱ برای ثبت نام اقدام کنند. البته نام‌نویسی از این افراد به صورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً درصورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی، امکان نام‌نویسی خواهند داشت. این این افراد نیز لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir نسبت به به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha