جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
تصاویر / گردهمایی ائمه جماعت همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی در بحث زیرساخت‌ها انجام داده است، گفت: در دیدار نمایندگان ولیّ‌فقیه در استان‌ها با رئیس جمهور مسأله گرانی‌ها و معیشت مردم در رأس مطالبات مطرح شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در جمع امامان جماعت مساجد همدان، با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته در مساجد سطح شهر، اظهار داشت: امروز زمان جهاد تبیین است و این وظیفه بر دوش روحانیت قرار دارد که از طریق گفت‌وگو با مردم، واقعیت‌ها را بیان کند.

وی افزود: امروز روحانیت باید به صورت طبیب دوار بطب در جامعه حاضر شوند و حضور اجتماعی بیشتری داشته باشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا واقعیت‌ها را آن طور که خودش دوست دارد، تحریف کند، گفت: دشمن در جنگ ترکیبی و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود، به دنبال بزرگ کردن نقاط ضعف و نادیده گرفتن دستاوردها و موفقیت‌هاست.

وی با گلایه از وضعیت بازار و گرانی‌ها، خاطرنشان کرد: در دیدار نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها با رئیس جمهور مسأله گرانی‌ها و معیشت مردم در رأس مطالبات مطرح شده توسط ائمه جمعه بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه دولت اقداماتی خوبی در بحث زیرساخت‌ها انجام داده است، یادآور شد: در کنار اقدامات خوبی که دولت در حوزه زیر ساختی انجام داده، باید نسبت به مطالبه به حق مردم و کنترل وضعیت بازار نیز اقدامات ضروری انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه با اشاره به اینکه ارکان مساجد در محیط پیرامونی مسجد، باید با مردم ارتباط بگیرند، گفت: روحانیت، تربیت شده امیرالمومنینی(ع) هستند که مسئولیت را از کفش وصله برداشته خودشان بی ارزش‌تر می‌دانستند

وی با بیان اینکه همه ما سرباز اسلام و حافظ منافع اسلام هستیم و حتی امامین انقلاب نیز تلاششان بر حمایت از اسلام بوده و هست، یادآور شد: اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند، اسلام آسیب خواهد دید.

امام جمعه همدان، در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه، بر لزوم هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های نیمه شعبان تأکید کرد و یادآور شد: در این ایام باید با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها وارد میدان شویم و این روز با عظمت را جشن بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha