یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ مشکلی در کشور بدون راه حل نیست، گفت: طرح‌هایی که گره‌ای از مشکلات مردم باز کند را به صورت جدّی دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های حوزه آب استان بوشهر، با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم استان بوشهر مسئله آب است، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد اجرای طرح‌های بزرگی در زمینه آب در استان بوشهر هستیم.

رئیس جمهور افزود: یکی از مهمترین ظرفیت‌ها برای حل مشکل آب در استان بوشهر، استفاده از ظرفیت دریا است که گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده و مشکلات آب مردم این استان با توسعه زیرساخت‌ها حل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: با ایجاد خط انتقال آب از دریا به شهرستان جم، دیگر نیازی به استفاده از تانکر برای آبرسانی نیست.

رئیس جمهور عنوان کرد: اجرای طرح‌های آب و برق و جلوگیری از تنش در این حوزه‌ها نیز از اولویت‌های دولت است.

وی با اشاره به جیره بندی آب در بوشهر خاطرنشان کرد: به اتمام رسیدن جیره بندی آب در استان بوشهر لذت بخش است و زیر ساخت‌هایی که اینجا انجام شده برای آینده آب بوشهر تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ مشکلی در کشور بدون راه حل نیست، تأکید کرد: قطعا مشکلات حوزه آب، برق، گاز و مسائل شهری نیز حل شدنی است.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار میلیارد تومان در حوزه آب استان بوشهر هزینه شده است، ادامه داد: طرح‌هایی که گره‌ای از مشکلات مردم باز کند را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: سد دالکی ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن تا زمان بهره برداری به صورت جدی پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم برای ما مسئولیت آور است، بیان کرد: حل مشکلات را با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم حل می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: هرجا شاهد مشارکت مردم بودیم، موفقیت‌های بزرگی محقق شده است.

وی ابراز کرد: استان بوشهر ظرفیت‌های زیادی دارد که باید از آن بهره برداری کنیم و یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها، دریا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha