چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر

حوزه/ موحدی خاطرنشان کرد: دشمن در فتنه اخیر خود دست به مسمومیت دانش آموزان زده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب این اقدام یک جنایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در مراسم جشن نیمه شعبان در جمع کارکنان ستادی، اظهار داشت: بخش عظیمی از آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت‌ها و جان فشانی‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری با نظام تعلیم و تربیت، گفت: انقلاب اسلامی بر پایه آرمان‌های مهدوی پایه گذاری شده است و بخشی از رسالت آموزش پرورش ساختن جامعه ای برای رسیدن به این آرمان می باشد.

وی با بیان اینکه جامعه ای که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد نوجوانان جوانان اند، افزود: به همین منظور حکومت علوی، فاطمی و مهدوی تشکیل شد تا مقدمات ظهور فراهم شود اما متاسفاته برخی اوقات آنقدر درگیر مسائل جامعه می شویم و نسبت به آرمان‌های مهدوی کم توجهی صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش تربیت دانش آموز تراز انقلابی است که به معنای دانش آموزان مهدوی می باشد.

موحدی با اشاره به اینکه برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت باید بر اساس چشم انداز ظهور باشد، تصریح کرد: تمامی برنامه‌های فرهنگی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد و مشکلات را آنگونه که شایسته جامعه مهدوی است ببینیم و برای حل آن اهتمام بورزیم.

وی اضافه کرد: زندگی خوب و واقعی در پرتور ظهور امام زمان(عج) اتفاق می افتد و جامعه تعلیم و تربیت باید چشم انداز حکومت مهدوی را فراهم کند و مقدمات ظهور را به عنوان رسالت خود قلمداد نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه آرمان نظام جمهوری اسلامی، آرمان مهدوی است، گفت: اگر چراغ ظهور به زندگی نتابد راه و چشم انداز نظام جمهوری اسلامی را گم می کنیم و هدف مهمی را که برای انقلاب اسلامی داشته‌ایم فراموش می کنیم، لذا باید مقدمات ظهور را فراهم کرد.

موحدی خاطر نشان کرد: دشمن در فتنه اخیر خود دست به مسمومیت دانش آموزان زده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب این اقدام یک جنایت است.

پایان خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha