جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
آتش زدن مساجد در یزد

پس از ناکامی معاندان در اغتشاش‌های شبانه با بهانه‌های عوام فریبانه و کلید زدن سناریوی سریالی مسمومیت در مدارس، معاندان حالا به آتش زدن مسجد رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، پس از ناکامی معاندان در اغتشاش‌های شبانه با بهانه‌های عوام فریبانه و کلید زدن سناریوی سریالی مسمومیت در مدارس، معاندان حالا به آتش زدن مسجد رسیده‌اند.

اغتشاش شبانه و آتش زدن سحرگاهی مساجد در یزد+ تصاویر

این گروه پس از نبرد با دین خدا اکنون ستیز با خدا را دستور کار قرار داده‌اند و اقدام به آتش زدن مسجد که در فرهنگ اسلامی از آن به عنوان خانه خدا یاد می شود، کرده‌اند.

اغتشاش شبانه و آتش زدن سحرگاهی مساجد در یزد+ تصاویر

معاندان بزدل در سحرگاه امروز با استفاده از خلوتی خیابان‌ها، اقدام به آتش زدن چهار مسجد در منطقه آزادشهر کرده‌اند تا با این اقدام، برگ دیگری از عناد خود با خدا و دین خدا را رو کنند.

اغتشاش شبانه و آتش زدن سحرگاهی مساجد در یزد+ تصاویر

بی شک مردم دارالعباده یزد در برابر این هتک حرمت آرام نخواهند نشست و دستی که برای دشمنی با خدا در حسینیه ایران از آستین بیرون بیاید را قطع خواهند کرد.

نمازگزاران مساجد پس از این اتفاق در کنار اقدام به تمیز کردن محل های آتش گرفته، در بیرون از مسجد اقدام به برپایی نمازجماعت کردند تا به دشمنان اسلام بفهمانند که در هیچ شرایطی از دین و نظام خود کوتاه نخواهند آمد.

اغتشاش شبانه و آتش زدن سحرگاهی مساجد در یزد+ تصاویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایمان IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    6 2
    خدا لعنتشون کنه، خدا ازشون نگذره
  • بداهت IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    5 1
    شل آمدیم سفت خوردیم و می خوریم. هم بایستی پیشانی عملیاتی دشمن هدف قرار بگیرد هم عقبه.