دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه وارث شهیدان عزیزی همچون نادر مهدوی و همرزمانش است که برای نخستین بار هیمنه آمریکا در خلیج‌فارس را شکستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یادواره شهید گمنام و شهدای تیپ ۲۱۴ تکاوران حضرت امیرالمومنین(ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امروز با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در مسجد صاحب الزمان (عج) این تیپ برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این یادواره با بیان اینکه شهدا جایگاه ویژه‌ای در آخرت دارند، اظهار داشت: بهترین، زیباترین، باارزش‌ترین و پرسودترین شکل ارتحال انسان شهادت است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهدا در جامعه و آخرت دارای منزلت هستند، گفت: مردمان استان بوشهر از دیرباز با فرهنگ شهادت آشنا هستند که در این راستا شهیدان رئیسعلی دلواری، زائر خضرخان، باقرخان و دیگر علمای بزرگ پرچمدار فرهنگ شهادت در استان بوشهر هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و تیپ تکاوران حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام را مایه اقتدار، افتخار و عزت ایران اسلامی و استان بوشهر دانست و بیان کرد: نیروی دریایی سپاه با اقتدار و توانمندی خود بارها آمریکاییان متجاوز را در خلیج‌فارس به زانو درآورده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: نیروی دریایی سپاه با اقتدار و قدرت در خلیج‌ فارس حضور دارد و امنیت پایداری را فراهم کرده است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه وارث شهیدان عزیزی همچون نادر مهدوی و همرزمانش است که برای نخستین بار هیمنه آمریکا در خلیج‌فارس را شکستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ شهید و شهادت در استان بوشهر نهادینه است، گفت: استان بوشهر از دیرباز با فرهنگ شهادت آشنا و دارای شهیدان بزرگی در مقابله با استعمار و استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: فرهنگ خط سرخ شهادت در استان بوشهر نهادینه است و مردم این استان ولایت‌مدار در خط سرخ شهادت قرار دارند.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha