دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
سردار رستگارپناه

حوزه/ رئیس مرکز مطالعات و امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت:امروز جامعه نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است، زیرا دشمن تلاش بسیاری دارد که این روحیه را از جوان ایرانی بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان سردار حسن رستگارپناه دوشنبه شب در جمع خانواده های شهدای شهرستان سقز اظهار داشت: خانواده های شهدا برای بقا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیزترین ها را تقدیم انقلاب کردند، از این رو خانواده شهدا برای همه ما از جایگاه والایی برخوردار هستند.

رئیس مرکز مطالعات و امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: امروز عزت و سربلندی کشور مرهون خون شهدا و نیز صبر و استقامت خانواده شهیدان است.

وی ادامه داد: مردم کردستان با وجود بسیاری از مشکلات از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند و در دفاع از انقلاب اسلامی بیش از 5 هزار 400 شهید تقدیم کرده اند که گواهی بر روحیه میهن پرستی و انقلابی مردمان این خطه است.

سردار رستگارپناه اظهار کرد: همه کسانی که دل در گروه جمهوری اسلامی دارند ادامه دهنده راه شهدا باشند و خانواده های شهیدان را به عنوان اسوه استقامت و صبر قرار دهند.

رئیس مرکز مطالعات و امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: هرگونه خدمت به خانواده معظم شهدا برای همه ما افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است، زیرا دشمن تلاش بسیاری دارد که این روحیه را از جوان ایرانی بگیرد، بنابراین باید با جهاد تبیین واقعیت ها برای نسل های این انقلاب به خوبی بیان و تشریح شود.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از خانواده شهدای سقز از مجموعه شعر حافظان در حوزه دفاع مقدس تالیف علیمی کریمی رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha