سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
دانشگاه مفید

حوزه/ آزمون اختصاصی طلاب برای پذیرش در دانشگاه مفید اردیبهشت ۱۴۰۲ در قم و مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دانشگاه مفید از طلاب و دانش‌آموختگان حوزه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش می‌کند.

حجت الاسلام سید مهدی نریمانی معاون آموزشی دانشگاه مفید در این باره گفت: آزمون سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در رابطه با محل آزمون هم برای راحتی طلاب محترم دو محل آزمون اختصاص داده شده که علاوه بر دانشگاه مفید، طبق تفاهم نامه با حوزه علمیه خراسان، در مشهد نیز این آزمون برگزار خواهد شد.

وی افزود: ظرفیت پذیرش طلاب از طریق آزمون اختصاصی برای کلیه رشته ها شامل دوره کارشناسی ۸۸ نفر، دوره ارشد ۶۰ نفر و دوره دکتری ۷ نفر است.

حجت الاسلام نریمانی ادامه داد: منابع آزمون اختصاصی دانشگاه مفید در دوره کارشناسی بر اساس آموخته‌های حوزوی است و در دوره‌های ارشد و دکتری بر اساس آموخته‌های مقطع قبلی تحصیلی است.

وی با اشاره به امکان تحصیل رایگان طلاب در این دانشگاه افزود: با توجه به سیاست جذب دانشجوی کیفی در دانشگاه مفید، این دانشگاه در صدد رایگان‌سازی تمامی رشته‌های تحصیلی خود است در این رابطه طلابی که موفق به گذراندن آزمون اختصاصی دانشگاه مفید شوند می‌توانند از بورس‌های آیت الله موسوی اردبیلی شامل کلیه هزینه‌های تحصیل طلاب و پرداخت کمک هزینه ماهانه و همچنین بورس تحصیل رایگان استفاده کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت این دانشگاه https://azmoon.mofidu.ac.ir مراجعه کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha