شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1077525
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح ضیافت الهی در ۴۶ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه طرح ضیافت الهی در ادامه طرح آرامش بهاری ویژه ایام ماه مبارک رمضان، در بقاع متبرکه لرستان ویژه زائران از امروز آغاز شده است، اظهار داشت: طرح ضیافت الهی با اجرای برنامه‌های متنوع دینی، فرهنگی و اجتماعی هم اکنون در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: طرح ضیافت الهی با همت ۹۰ مبلغ و با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و بصیرتی در بقاع متبرکه لرستان در حال اجرا است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، با اشاره به طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز در بقاع متبرکه لرستان، یادآور شد: این طرح از ۲۵ اسفندماه در بقاع متبرکه لرستان اجرا شده و در ماه مبارک رمضان نیز این طرح در قالب طرح ضیافت الهی استمرار خواهد داشت.

حجت الاسلام عباس زاده خاطرنشان کرد: همزمان با ایام نوروز، ۱۰۰ هزار زائر و مسافر از امامزادگان و بقاع متبرکه لرستان بازدید داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha