چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به اینکه استان لرستان رتبه اول نرخ تورم را در کشور دارد، افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و منسجم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد، با اشاره به اینکه رمضان، ماه بهار قرآن و ماه بندگی خالصانه در برابر پروردگار است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با بهره‌گیری از برکات معنوی این ماه، در خودسازی نفس و ایجاد اخلاق قرآنی در جامعه گام برداریم.

وی با بیان اینکه روزه از اصول دین و راهی برای رسیدن به تقوا است، گفت: نباید با عرضه مواد غذایی در برخی غرفه‌های مخصوص گردشگران نوروزی و مصرف آن، شاهد هنجار شکنی و روزه خواری در جامعه باشیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه تقوا، عاملی مهم در سلامت جامعه محسوب می‌شود، یادآور شد: تقوای الهی، امری مهم و تاثیرگذار در تحکیم بنیان خانواده به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه والدین باید با تربیت صحیح و درست، فرزندانی مومن و انقلابی تربیت کنند، خاطرنشان کرد: جوانان باید با انتخاب همسری شایسته و مومن، در راستای تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از تحویل سال نو اشاره کرد و گفت: با توجه به شعار امسال، مسئولان باید بیش از پیش برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم همت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به اینکه استان لرستان رتبه اول نرخ تورم را در کشور دارد، افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و منسجم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان خواستار جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و گسترش برنامه‌های دینی، فرهنگی در کانون‌های مساجد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha