سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان

حوزه/ امام جمعه مریوان با اینکه امسال ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز با هم تقارن دارد، گفت: از همه مسافران عزیزی که به استان فرهنگی و تفریحی کردستان و به ویژه شهرستان مریوان مسافرت می کنند انتظار داریم حرمت ماه رمضان را به خوبی نگه دارند و خدایی ناکرده در انظار عمومی اقدام به روزه خواری نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی صبح امروز در جمع برخی از مردم مریوان اظهار داشت: یکی از عزیزترین ماه های مسلمین ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه مریوان گفت: در این ماه عزیز درهای توبه و بخشش از سوی خداوند بر روی بندگانش باز است لذا انسان می تواند در این ماه با توبه از درگاه خداوند منان دوباره به صراط مستقیم باز گردد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ماه رمضان بسیار بیشتر از آن است که می اندیشیم، اظهار کرد: در ماه رمضان باید دستگیری از فقرا و نیازمندان و دعا را زیاد یاد کنیم زیرا دعای شخص روزه دار مقبول درگاه خداوند متعال می باشد.

امام جمعه مریوان در ادامه با اینکه امسال ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز با هم تقارن دارند، یادآور شد: از همه مسافران عزیزی که به استان فرهنگی و تفریحی کردستان و به ویژه شهرستان مریوان مسافرت می کنند انتظار داریم حرمت ماه رمضان را به خوبی نگه دارند و خدایی ناکرده در انظار عمومی اقدام به روزه خواری نکنند.

وی با اشاره به اینکه تمام روزهای سال برای ما باید همانند رمضان عزیز و گرامی باشند، خاطرنشان کرد: مسلمان واقعی کسی است که امروزش بهتر از روز قبلش باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha