شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1078375
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
خبری در راه است

رنج و اندوه جانکاه امت اسلامی به اوج خود رسیده بود، هیچ خبری از پیروزی نبود اما ... .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، رنج و اندوه جانکاه امت اسلامی به اوج خود رسیده بود؛ هیچ خبری از پیروزی نبود؛ هر روز کشتار، تحقیر و تحمیل فقر بر جامعه ی اسلامی؛ دیگر کمتر کسی باور می کرد که مسلمانان هم می توانند؛ رفته رفته یأسی فراگیر جامعه اسلامی را پوشش داد که همه چیز تمام شد...

تا اینکه خورشید خمینی کبیر از مشرق طلوع کرد. او از همان ابتدا، انتها را نشانه رفته بود؛ کم کم امید در دلها زنده شد؛ ایران اسلامی روز به روز قوی تر و قوی تر شد، هسته های مقاومت در منطقه شکل گرفت، سلیمانی ها آمدند و خود را قربانی مسیر کردند و باز بر خلاف تصور غالب، ماندند و این جمعیت اضافه و اضافه تر شد.

اما در مسیر؛ نفاق، کارشکنی و... زیاد بود؛ اما خمینی هنوز زنده بود و گفت «می شود و می توانیم»؛ تا چندی قبل که دوباره یأس و ناامیدی پیش آمد، او فرمود: نظم نوین جهانی!! برخی نفهمیدند و باور نداشتند... .

اما امروز نظام سلطه در سراشیبی سقوط؛ آمریکا و صهیونیست روز به روز ضعیف‌تر می شوند، حالا دیگر همه فهمیدند که خبری در راه است؛ سرعت تحولات روز به روز شدیدتر می شود، اسرائیل از درون و بیرون در حال فروپاشی است؛ پایگاه های آمریکا در منطقه بمباران می شوند؛ کشورهای منطقه برای برقراری رابطه با ایران قوی در حال بیقراری اند؛ تمام شد، (قضی الامر) آمریکا افول کرد؛ اسرائیل محو شد و اسلام قله های کلیدی جهان را فتح کرد.

محمد علی خسروی

استاد حوزه علمیه یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha