سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1079617
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
محمد ملکی، مسئول غرفه مدرسه عالی شهید مطهری تهران

حوزه/ غرفه مدرسه عالی شهید مطهری تهران با هدف معرفی رشته معارف اسلامی در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مشغول به فعالیت است.

محمد ملکی، مسئول غرفه مدرسه عالی شهید مطهری تهران در حاشیه سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم طی گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری حوزه به برنامه های این مدرسه اشاره کرد و گفت: مدرسه عالی شهید مطهری تهران تحت اشراف آیت الله امامی کاشانی از سال ۱۳۶۴ با دغدغه پرورش دانش آموختگان دینی که تلفیقی از رشته های علوم انسانی و علوم دینی است، تأسیس شده است.

وی ادامه داد: در این مجتمع آموزشی، هم آموزش عالی دوره دانشگاه و هم دوره آموزش متوسطه وجود داشته و غرفه ای که برای این مدرسه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم راه اندازی کرده ایم، با هدف معرفی رشته معارف اسلامی است که یکی از رشته های تحصیلی آموزش و پرورش در کنار رشته هایی همچون ریاضی، تجربی و انسانی است.

مسئول غرفه مدرسه عالی شهید مطهری تهران افزود: این مجموعه در ۳۰ شهر کشور واحد آموزشگاهی دخترانه و پسرانه داشته که قریب به ۵ هزار نفر در آن مشغول به تحصیل بوده و دانش آموزان بعد از سه سال تحصیلی وارد حوزه یا دانشگاه می شوند.

ملکی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه شهید مطهری بعد از چهار سال تحصیلی، مدرک لیسانس فقه و علوم اسلامی را دریافت کرده و می توانند بعد از گذراندن برخی از دروس، وارد حوزه علمیه شده و از پایه ششم حوزه، دروس خود را ادامه دهند؛ البته برخی از کسری ها را باید جبران کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha