جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه از حضور فعال در نمایشگاه قرآن کرمانشاه و ارائه آخرین فعالیتهای قرآنی در مدارس علمیه سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه با تسلیت شهادت امیرالمومنین(ع)، گفت: رمضان المبارک ماه نزول و بهار قرآن است و با توجه به اهمیت ویژه ای که دارد مورد توصیه و تأکید نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار(ع)، قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: مؤانست، ترویج و معرفی قرآن و به تعبیری فعالیتهای قرآنی صورت گرفته در حوزه علمیه کرمانشاه به صورت ویژه پیگیری می شود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه برگزاری نمایشگاه قرآن را در راستای معرفی دستاوردهای تکریم قرآن در سطح جامعه دانست و گفت: تربیت طلاب قرآنی در دو مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان شهر کرمانشاه و امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با استفاده از اساتید مجرب نشان از کار زیر بنایی در این زمینه دارد.

حجت الاسلام ایرانی راه اندازی کارگاه یک هفته ای تربیت مربی قرآن( روانخوانی، روخوانی، و تجوید) را مهم دانست و ادامه داد: دوره های تخصصی تفسیر قرآن از جمله دوره سطح ۲ و ۳ در حوزه علمیه کرمانشاه، در حال تربیت طلاب قرآنی می باشد.

وی در پایان گفت: برگزاری مسابقات قرآن با شرکت طلاب شیعه و اهل سنت سطح کشور و طلاب مدارس حافظین قرآن حوزه های علمیه در استان کرمانشاه از برنامه های اجرا شده در چند سال اخیر می باشد.

نمایشگاه قرآن کرمانشاه از ۲۵ تا ۳۱ فروردین در محل دائمی نمایشگاه های دائمی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برپا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha