پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر / برپایی میز خدمت با حضور وزیر نفت در نماز جمعه اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: از مردم استان خوزستان درخواست داریم که در دیدار مردمی با رئیس جمهور در روز پنج شنبه حضور گسترده ای را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز در مصلی امام خمینی(ره) اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با بیان اینکه یکی از مهم ترین دستاوردهای و نتیجه یک ماه عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان، خوش خوشحالی و حسن خلق است، اظهار کرد: برادران و خواهران زیبنده اهل دین، این نیست که اهل نماز باشد و بد اخلاق باشد.

وی با اشاره به اینکه مهربانی، رحمتی از ناحیه خداوند متعال است، بیان کرد: بهترین هم نشین در در عالم قبر خوش اخلاقی است. اکمال ایمان در گروه حسن خلق و خوش اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خوش اخلاقی سراسر رزق و روزی است، گفت: تصور انسان از رزق و روزی، مسائل مادی است اما مصادیق بسیاری دارد که یکی از آنها مسائل مادی می باشد در صورتی که اکثر آن مسائل دیگر را شامل می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تبریک و تهنیت یک ماه عبادت و بندگی، بیان کرد: پیشاپیش عید سعید فطر عید الله الاکبر، عید مؤمنین را تبریک و تهنیت عرض می کنم. میزان فطریه مطابق اعلام دفتر رهبرمعظم انقلاب برای هر نفر 60 هزار تومان و کفاره غیر عمد نیز 12 هزار تومان تعیین شده است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: نماز عید سعید فطر در بلوار آیت الله بهبهانی حد فاصل فلکه پاداد(پارک شهربازی) الی چهار راه آبادان اقامه می شود که دعای ندبه ساعت و ۰۶:۱۵ اقامه نماز عید سعید فطر ۰۷:۳۰ است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور در هفته آینده به استان خوزستان، تصریح کرد: از مردم استان خوزستان درخواست داریم که در دیدار مردمی با رئیس جمهور در روز پنج شنبه حضور گسترده ای را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد درخصوص چگونگی صیانت از یک ماه عبادت و بندگی، بیان کرد: حضور باوری خداوند متعال در زندگی انسان، مراقبت مستمر و مداوم، پند پذیری و موعظه شنوایی، آخرت باوی و ابدیت اندیشی از جمله راه حل های صیانت از یک ماه عبادت و بندگی است.

امام جمعه اهواز بر خواندن دعای وداع با ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: همه ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان، فضل الهی است و انسان باید بتواند به این مهم راه پیدا کرد. ثمره یک ماه بندگی عبادت خداوند، پاکیزگی و طهارت باطن می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha