جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
س

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: با هر تفکری که هستید اصلاح طلب یا اصولگرا، به عنوان پدر معنوی که از طرف مقام معظم رهبری این مسئولیت بر روی دوش من گذاشته شده، توصیه می‌کنم در اظهار نظرها از مدار تقوا و انصاف هیچ وقت خارج نشوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، مهمترین اولویت برای موفق شدن دانشجو، خدمت به نظام اسلامی ایران و تقویت معارف دینی و معرفتی است.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه ایمان قوی موجب رسیدن به هدف می‌شود، تصریح کرد: اگر مبانی معرفتی یک جوان به خصوص دانشجو مستحکم باشد، دل آن دانشجو نیز محکم و حرکتش مستمر می‌شود و دیگر امروز و فردا دین‌دار و بی‌دین نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، بر لزوم تبیین معارف معرفتی برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: روسا و اساتید دانشگاه‌ها، معلمین، آموزش و پرورش و نیروهای مسلح، تمام توان خود را برای تبیین معارف معرفتی و اصول دین به جوانان به کار گیرند.

امام جمعه کاشان، به هشدار مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی اشاره کرد و یادآور شد: باید تمام کارهایمان فقط و فقط برای رضای خدا باشد چرا که کاری که برای دیده شدن باشد، بی‌اثر و کم اثر می‌شود.

امام جمعه کاشان، همچنین به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه شب‌های قدر امسال پرشورتر، با عظمت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، جمعیت روز قدس امسال فشرده‌تر و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز علیرغم بوق‌های تبلیغاتی دشمن علیه نظام، دو برابر جمعیت سال‌های قبل بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، افزود: با توجه به اینکه هنوز زمان وضع حمل مادری پیش نیامده، عده‌ای با گرفتن نوبت با سزارین دنبال این هستند که تولد فرزندشان عدد خاصی باشد.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه سزارین فرزند در یک روز خاص ضرر معنوی، جسمی و شرعی به دنبال دارد، اظهار کرد: براساس نظر پزشکان، به دنیا آوردن فرزند زودتر از موعد مقرر، ۷ ضرر جدی جسمی، معنوی، شرعی و شیر دهی برای مادر و فرزند در بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به کناره‌گیری ساداتی نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: وقتی که ساداتی نژاد کنار رفت دو برخورد و تفکر را در منطقه کاشان با ایشان دیدم، یک برخورد عده‌ای پیامک تبریک می‌دادند که زمان ساداتی پایان پیدا کرد و باید تلاش کنیم که مهرهای که او در کاشان منصوب کرده یکی یکی کنار گذاشته شوند و تفکر دوم نیز موضعی بود که از طریق سخنگوی دولت جمهوری اسلامی به عنوان رسمی‌ترین سخنگو از سوی رئیس جمهور بیان شد که ساداتی نژاد استعفا داده و کسی که الان سرپرست وزارت جهادکشاورزی شده است یکی از معاونین وی می‌باشد و در آینده حتما از ظرفیت ساداتی نژاد و میرکاظمی در دولت استفاده خواهد شد و توافقاتی هم انجام گرفته است.

امام جمعه کاشان، خاطرنشان کرد: با هر تفکری که هستید اصلاح طلب یا اصولگرا، به عنوان پدر معنوی که از طرف مقام معظم رهبری این مسئولیت بر روی دوش من گذاشته شده، توصیه می‌کنم در اظهار نظرها از مدار تقوا و انصاف هیچ وقت خارج نشوید.

امام جمعه کاشان، به دیدار چندماه پیش خود با معاون سیاسی استانداری اصفهان در سفر به کاشان پیرامون پیگیری حکم فرماندار کاشان اشاره کرد و گفت: در این جلسه معاون سیاسی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه فرماندار منصوب استاندار و نظام مقدس جمهوری اسلامی است بر این موضوع تأکید کرد که هیچ کس حق ندارد به فرماندار توهین کند و لازم است تا همه ادارات تابع استاندار، وزیر کشور و دولت باشند و در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حسینی ادام الله تعالی توفیقاته و با تشکر از آن بزرگوار ، عرض میکنم : چرا دعوت کنی از من بتقوی __ شوم نا چار بترک هر چه نجوی __ که شیطان می کند در بیخ گوشم __ مگر من عاقلم کاین گونه کوشم __ کنم ترک ذنوب و چشم پوشم __ ز اعمال کریه و ابلهانه__ خصوصاََ که توانم با بهانه __ کنم توجیه هر کاربدم را __ چرا در کارهای نیک قدم را __ نهم تا طی کنم راه هدی را __در آن صورت کنم راضی خدا را __ بامید آن که خدای تعالی این بنده یِ روسیا ه را نیز براه راست خود هدایت کند .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    لطفاََ اصلاح بفرمائید : این قسمت را هنگام نوشتن فراموش کرده ام : « ز شربت های شیطانی ننوشم » . « ز شربت های شسطانی ننوشم __کنم ترک ذنوب و چشم بپوشم » ... متشکرم .