دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه پلدشت

حوزه/ امام جمعه پلدشت گفت: شواهد نشان می‌دهد که دشمن در اغتشاشات ۱۴۰۱ شکست خورده و در حال حاضر تلاشش برای ایجاد اختلاف در بین آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، اظهار داشت: تقویت اراده ملی و حل مشکلات کشور، به واسطه اتحاد ممکن است و باید تا می‌توانیم به وحدت و اتحاد ملی کمک کنیم.

وی تصریح کرد: شواهد نشان می‌دهد که دشمن در اغتشاشات ۱۴۰۱ شکست خورده و در حال حاضر تلاشش برای ایجاد اختلاف در بین آحاد مردم و مسئولان است.

امام جمعه پلدشت، با اشاره به مسائل بی‌حجابی در کشور، گفت: باید در کنار همزیستی مهربانانه، تذکر لسانی داده شود و به همنوعان خود آگاهی دهیم.

وی با بیان اینکه باید بیش از پیش در فضای مجازی بصیرت افزایی کنیم، افزود: امروز فضای مجازی جولانگاه دشمنان اسلام شده و روزانه جوانان زیادی را به انحراف می‌کشد، بنابراین لازم است صاحبان فکر و اندیشه و بصیرت وارد این فضا شده و روشنگری کنند.

وی با اشاره ۹ اردیبهشت روز شوراها، خاطرنشان کرد: اقدامات شوراها و شهردار پلدشت قابل تقدیر بوده و طرح‌هایی در راستای مبلمان شهری در دست اقدام دارند.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران ستون فقرات کشور هستند و پیشرفت کشور به واسطه این قشر زحمت‌کش جامعه صورت می‌گیرد و لذا باید توجه جدی به کارگران شود.

امام جمعه پلدشت با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز معلم یادآور شد: معلم شمع فروزان جامعه است و رمز تفاوت انسان با سایر موجودات، فهم و علم است و آموزش علم به واسطه معلم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha