یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1084065
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
آیت الله علماء، نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما با انتقاد از آمار بیکاری استان، اظهار کرد: متأسفانه آمار بیکاری بالاست، لذا مسئولان امر باید به فکر چاره اندیشی باشند، زیرا برای استان کرمانشاه با این همه ظرفیت ها و استعدادهای خدادادی عیب است که آمار بیکاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزار » حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار کارگران و کارفرمایان استان که به مناسبت «هفته کار و کارگر» برگزار شد، گفت: کارگران به عنوان استوانه های کار و تلاش جامعه هستند و سهم بزرگی در اعتلای ایران اسلامی دارند، لذا باید همه مسئولان قدردان این قشر باشند.

وی با مهم دانستن ظرفیت های موجود در استان افزود: ظرفیت های استان برای رفع مشکلات بسیار خوب است لذا مسئولان باید با برنامه ریزی دقیق، منسجم و علمی راهکاری برای برون رفت از مشکلات استان پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم هم باید بر اساس قانون و توانمندی های استان مطالبه گر باشند و مدام از دست اندرکاران بخواهند برای رفع مشکلات با مرکز رایزنی کرده و از استعدادهای خوب استان استفاده نمایند.

آیت الله علما با انتقاد از آمار بیکاری استان، اظهار کرد: متأسفانه آمار بیکاری بالاست، لذا مسئولان امر باید به فکر چاره اندیشی باشند، زیرا برای استان کرمانشاه با این همه ظرفیت ها و استعدادهای خدادادی عیب است که آمار بیکاری بالایی داشته باشد. اگر واقعا مشکلات را نمی توان در استان حل کرد، باید از مسئولان کشوری اعم از وزرا، معاونان رئیس جمهور و ... دعوت کنند تا با حضور در استان مشکلات را مرتفع نمایند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه با مهم دانستن جامعه بازنشستگان اذعان داشت: مسئولان از تجربه، تخصص و توانمندی های خوب بازنشستگان استفاده کنند و به صورت همه جانبه در صدد رفع مشکلات آنان باشند.

قبل از سخنان آیت الله علما، تنی چند از کارگران و کارفرمایان، به نمایندگی مشکلات صنفی خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha