پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ط

حوزه / امام جمعه کاشان، به دستاورد های سیاسی و اقتصادی رئیس جمهور به سوریه اشاره کرد و گفت: کلید خوردن شکست کامل پروژه آمریکایی، اروپایی، عبری و عربی مهمترین دستاورد سیاسی این سفر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) این شهر، ضمن قدرانی از حضور بسیار پرشور و بی نظیر مردم کاشان در مراسم تشییع و نکوداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی، اظهار داشت: حضور پرشور مردم کاشان از ساعت ۴ تا اذان مغرب روز شنبه در مراسم نکوداشت این عالم مجاهد به حدی زیاد بود که امام جمعه ساری، خانواده این شهید و مسئولان شورای سیاست گذاری شرکت کننده در این مراسم اذعان کردند که مردم کاشان حق را تمام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ضمن تسلیت ارتحال پدر شهیدان حمید، مجید و مجتبی دقیقی، خاطرنشان کرد: شهید اول این خانواده حمید، سال ۵۹ در آبادان شهید و در قم مدفون است، شهید دوم مجید اسفند سال ۶۵ در شلمچه شهید شد که در دارالسلام کاشان مدفون است و شهید سوم مجتبی دقیقی نیز ۲۰ فروردین ۶۶ شهید می‌شود و هنوز مفقود الاثر می‌باشد.

امام جمعه کاشان بر لزوم داشتن روحیه در زمان بیماری تأکید کرد و گفت: پدر، مادر، فرزند و پرستاری که ثانیه ثانیه برای یک بیمار صعب الالاج وقت می‌گذارد، شامل رحمت خداوند متعال می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ضمن گرامیداشت روز پهلوانی و زورخانه‌ای، اظهار کرد: زورخانه مکانی است که از لحظه‌ای که انسان وارد آن می‌شود، در و دیوارهای آن درس تواضع و مردانگی به انسان می‌دهد.

وی، با ابراز خرسندی از زیاد بودن زورخانه در منطقه کاشان خصوصا زورخانه‌ای به نام شهید سعید طوغانی، گفت: کتاب این شهید ۱۰ ساله که قهرمان زورخانه‌های جوان کشور شد را به عنوان هدیه، تقدیم رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور کشورمان نمودم.

امام جمعه کاشان، به دستاوردهای سیاسی و اقتصادی رئیس جمهور در سفر به سوریه اشاره کرد و یادآور شد: کلید خوردن شکست کامل پروژه آمریکایی، اروپایی، عبری و عربی، مهمترین دستاورد سیاسی این سفر بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به سوریه، علاوه بر کنار رفتن تمام توطئه‌های آمریکا در منطقه، استقرار رژیم قانونی سوریه به لطف شهید حاج قاسم سلیمانی نیز تثبیت شد.

امام جمعه کاشان، به دیدار رئیس جمهور عراق با مقام معظم رهبری در سفر به ایران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به رئیس جمهور عراق فرمودند، حتی یک آمریکایی دیگر نباید در عراق بماند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha