جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
1

حوزه/ عضو هیئت امنای قرارگاه مردمی اربعین گفت: با توجه به مردمی بودن این قرارگاه با تمام ظرفیت و توانایی آماده خدمت رسانی به زائرین ایران و اقصی نقاط جهان در مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه ها، منازل می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی قربانی کرم مسئول و عضو هیئت امنای قرارگاه مردمی اربعین در دیدار اهالی ستاد مرکزی قرارگاه مردمی اربعین با معاونت امور زائرین استانداری قم و مسئول ستاد عتبات و عالیات گفت: با توجه به مردمی بودن این قرارگاه با تمام ظرفیت و توانایی آماده خدمت رسانی به زائرین ایران و اقصی نقاط جهان در مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه ها، منازل می باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های مردمی استان از هئیات مذهبی، گروه های مردمی، خیرین دعوت می‌شود که به خانواده بزرگ قرارگاه مردمی اربعین بپیوندند تا در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) بتوانیم بهترین خدمات را همچون نیمه شعبان در اربعین حسینی به زائرین آن حضرت ارائه کنیم.

مسئول و عضو هیئت امنای قرارگاه مردمی اربعین بیان داشت: پس از ۶سال خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام، اینک خانواده بزرگ قرارگاه اربعین آماده خدمت رسانی در هفتمین سال خدمت بی منت خود می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha