پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
سیدعلی حسینی نیا

حوزه/ فرمانده سپاه سیدالشهدای شهرستان دیّر گفت: فعالیت های گروه های جهادی در عرصه های مختلف عمرانی، آموزشی و ... بزرگترین جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا صبح امروز در آیین تجلیل از گروه های جهادی برتر شهرستان دیر، با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی و تأکید بر استفاده از ظرفیت تمام گروه های جهادی، اظهار داشت: با حضور گروه های جهادی در کنار مردم و محرومین، هدف والای رضایت مردم از نظام اسلامی محقق می شود.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی باید با توجه به نیاز روز جامعه فعالیت های خود را دنبال کنند، افزود: حضور موثر و هدفمند در میدان های جهادی ضروری است.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر امیدآفرینی به مردم را یکی از ماموریت های مهم گروه های جهادی دانست و بیان کرد: دشمن با برنامه ریزی در فضای حقیقی و مجازی به دنبال تاثیرگذاری بر روی اذهان جامعه است که گروه های جهادی باید در این عرصه ها نیز فعالیت داشته و امیدآفرینی کنند.

حسینی نیا با تأکید براینکه مسئولیت ما وقتی انجام می شود که مردم از ما راضی شده باشند، عنوان کرد: فعالیت های گروه های جهادی در عرصه های مختلف عمرانی، آموزشی و ... بزرگترین جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha