سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1087966
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
ساوه

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه گفت: دختران نعمت و رحمت الهی بوده و عنایت خداوند به جامعه اسلامی هستند، به شرطی که قدر آنها را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام عطاء اللهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه روز گذشته در مراسمی که در آستان مقدس سید اسحاق بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد، با استناد به روایات در تکریم دختران، اظهار داشت: دختران فرزندانی پرتلاش، انس گیرنده، پر برکت و پاکیزه‌اند.

وی افزود: دختران نعمت و رحمت الهی بوده و عنایت خداوند به جامعه اسلامی هستند، به شرطی که قدر آنها را بدانیم.

در ادامه قاضی شیر خدام حرم رضوی، با اشاره به احاطه علمی امام رضا(ع) در مناظراتش به خصوص در برابر مامون، خاطرنشان کرد: امام رضا(ع)، عالم علوم الهی است و امام کاظم(ع) به نزدیکان خود تاکید داشتند، پاسخ سوالات خود را از امام رضا(ع) دریافت نمایند.

وی در بیان فضیلت زائر امام رضا(ع) نیز گفت: زائر امام رضا(ع) از درجات بالایی برخوردار است و در دنیا و آخرت از لطف و عنایت خاص حضرت بهره‌مند می‌شود.

در این مراسم دو نفر از طلاب برگزیده علمی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س)، توسط خادمان رضوی با اهدای هدایای تقدیر به عمل آورده شد.

پخش صلوات خاصه امام رضا(ع)، زیارت مزار مطهر شهدای مدافع حرم، تبرک جستن به پرچم مطهر استان قدس رضوی و پخش نمک تبرکی توسط خادمان حرم رضوی از برنامه‌های دیگر این مراسم با شکوه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha