یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ساوه

حوزه/معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: رسیدن به اهداف، در سایه برنامه ریزی و مدیریت صحیح انجام می‌پذیرد و نباید منفعل عمل نمود و مراقب باشیم آنچه شرایط برای ما پیش می‌آورد ما را از رسالت اصلی حوزه باز ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم صدیقه افشار معاون آموزش و خانم مرضیه باباخان مسئول اداره ارزیابی تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، روز گذشته با مدیر، کادر و اساتید موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه و مدارس علمیه سطح دو این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

خانم افشار در بیان دو هدف مهم حوزه‌های علمیه اظهار داشت: دو هدف درسی حوزه‌های علمیه خواهران، تربیت بانوان مومن و فاضل و نیز بانوان مجتهد و فقیه در دین و پژوهشگر می‌باشد و فاصله تا رسیدن به این چشم انداز بسیار زیاد است.

وی افزود: رسیدن به اهداف، در سایه برنامه ریزی و مدیریت صحیح انجام می‌پذیرد و نباید منفعل عمل نمود و مراقب باشیم آنچه شرایط برای ما پیش می‌آورد ما را از رسالت اصلی حوزه باز ندارد.

در ادامه خانم کرمی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) در گزارشی از برنامه‌های این موسسه خاطرنشان کرد: داشتن چشم اندازی روشن برای انجام برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی از اولویت‌های اصلی این موسسه می‌باشد و مقطعی عمل نکردن و توجه به ارتقای علمی و توانمندی طلاب و برگزاری دوره‌های معرفت افزایی و مهارت افزایی از اولویت‌های این موسسه آموزش عالی حوزوی می‌باشد.

سپس معاونین آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه به بیان برخی از مسائل و مشکلات و آسیب‌های پیشِ روی حوزه‌های علمیه پرداختند.

در ادامه نشستی بین خانم بابا خان مسئول اداره ارزیابی تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و طلاب این مجموعه برگزار شد.

دستیابی به اهداف، در سایه برنامه ریزی و مدیریت صحیح محقق می‌‍شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha