شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت کهیاری

حوزه/ رئیس مرکز نیکوکاری کافل الیتیم شیراز از سرپرستی بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ یتیم در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد حسن پور ظهر امروز در حاشیه پیش همایش احیای نان کامل و طیب که در قالب سبک زندگی اسلامی در حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد، احسان و نیکی کردن را در جامعه کنونی بسیار با اهمیت برشمرد و اظهار کرد: در بسیاری از وبینارها، سمینارها و همایش ها شرکت می کنیم چراکه در صدد این هستیم تا هرجا کمکی برای اشتغال زایی جوانان و ازدواج آسان آنان از دست ما برآید انجام دهیم.

رئیس مرکز نیکوکاری کافل الیتیم شیراز ضمن اعلام آمادگی برای اشتغال زایی و ازدواج آسان برای جوانان افزود: تاکنون مرکز نیکوکاری کافل الیتیم در شیراز فعالیت های بسیاری در امر اشتغال زایی، سرپرستی ایتام و ازدواج انجام داده است.

مدیر گروه جهادی کارسازان اعظم امام حسین(ع) احداث چند کارگاه خیاطی، تاسیس درمانگاه ویژه جانبازان و معلولین، مدرسه و مسجد را بخشی از فعالیت های گروه جهادی امام حسین(ع) دانست و خاطرنشان کرد: از تمام خیرین درخواست داریم تا با کارهای خیرخواهانه خود به اشتغال زایی جوانان و ازدواج آنان کمک کنند.

وی همچنین با تصریح اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ اشتغالزایی انجام شده است، عنوان کرد: همچنین بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش مجموعه نیکوکاری کافل الیتیم شیراز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha