دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با فرماندار همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: حوزه علمیه خواهران به عنوان مهم‌ترین نهاد دینی علمی بانوان، دارای بستر و ظرفیت‌های فراوانی جهت تأثیرگذاری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، معصومه ناطقی خمسه مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان به همراه همکاران حوزه علمیه خواهران پیش از ظهر امروز، با حضور در فرمانداری همدان با مسلم مخفی، فرماندار همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در این نشست ضمن معرفی حوزه علمیه خواهران و رسالت و وظایف آن، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران به عنوان مهم‌ترین نهاد دینی علمی بانوان، دارای بستر و ظرفیت‌های فراوانی جهت تأثیرگذاری در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و در انسان سازی نقش به‌سزایی دارند، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران قطعا می‌توانند تأثیرات بزرگی را ایفا کنند، منوط به اینکه در جریانات تصمیم سازی‌های کلان نیز قرار گیرند.

در ادامه این نشست مسلم مخفی فرماندار همدان از حضور حوزه علمیه خواهران در فرمانداری ابراز خرسندی کرد و درخواست نمود که حوزه علمیه خواهران نقش پررنگ‌تری در مباحث اخیر به‌ویژه حجاب و عفاف ایفا نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha