شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
محمد هادی ایمانیه استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس در تماس تلفنی با فرزند امام جمعه فقید شهر اوز، ضمن ابراز مراتب تأثر و تسلیت خود از تلاش های مجاهدانه این عالم تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در گفت‌وگوی تلفنی با فرزند مرحوم قاضی زاده تلاش های آن مرحوم در دفاع از وحدت امت اسلامی را نمونه ماندگار از عمر با برکت این عالم دانست و گفت: تلاش های مرحوم عبدالعزیز قاضی زاده در ایجاد وحدت و دفاع از انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند و اثر آن همواره در ذهن و دل مردم جنوب کشور و مسلمین باقی می ماند و ثمره با برکت عمر شریف ایشان است.

استاندار فارس ضمن بیان تأثر خود در فقدان امام جمعه شهرستان اوز بیان داشت: از خداوند متعال مسئلت داریم تا روح این مجاهد خستگی ناپذیر را در جنات عدن، همنشین نبی مکرم اسلام گرداند.

لازم به ذکر است مرحوم قاضی زاده از علمای تلاشگر اهل سنت جنوب کشور بود که نقش مؤثری در ایجاد وحدت شیعه و سنی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت و همواره پیشگام عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و تلاشگر عرصه تقریب مذاهب در منطقه بود.

امام جمعه فقید شهر اوز پس از ۲ سال تحمل بیماری ظهر روز جمعه در سن ۷۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان گراش دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha