چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
چالدران

حوزه/ حجت الاسلام محمدزاده گفت: در عرصه های مختلف نقش مبلغان دینی در بصیرت دهی به مردم خصوصا جوانان قابل ستایش است و یکی از راههای مقابله با تهاجمات دشمن، ارائه تبلیغات صحیح مبتنی بر قرآن و اهل بیت و محوریت ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده امروز در دیدار با روحانیون و مسئولین اداره تبلیغات اسلامی چالدران که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در دفتر امام جمعه چالدران برگزار شد، با تأکید بر اهمیت و ارزش تبلیغ دین و معارف الهی در جامعه، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی از نهادهای مقدس و تاثیرگذار در تداوم انقلاب اسلامی است که با محوریت اندیشه های امامین انقلاب تاکنون نقش بی بدیلی را ایفا کرده است.

وی با تاکید بر استمرار مسیر حرکت تبلیغات اسلامی در تبلیغ دین و استفاده از ظرفیت های دیگر مجموعه ها برای بالا بردن سطح کیفی و کمی فعالیت ها گفت: تقویت ایمان و امید دو رکن اصلی حرکت تبلیغات اسلامی در تبلیغ دین و معارف الهی و قرآنی است و همین راه را باید ادامه داد و البته پرداختن به مسائل روز و به روز رسانی موضوعات تبلیغی از ضرورت های عصر حاضر است.

امام جمعه چالدران در ادامه به نقش روحانیت در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در عرصه های مختلف نقش مبلغان دینی در بصیرت دهی به مردم خصوصا جوانان قابل ستایش است و یکی از راههای مقابله با تهاجمات دشمن، ارائه تبلیغات صحیح مبتنی بر قرآن و اهل بیت(ع) و محوریت ولایت فقیه است.

وی در پایان تصریح کرد: امروز ماموریت روحانیت بیش از گذشته در هدایت جامعه باید مورد توجه قرار بگیرد و در این زمینه لازم است روحانیت عالم به زمان در پاسخ به شبهات اعتقادی، دینی، سیاسی و فرهنگی بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

در این دیدار حجت الاسلام حسین حق وردی زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران با شاره به فعالیت روحانیون در مناطق محروم این شهرستان و تلاش در جهت تعالی فرهنگ دینی جامعه، به ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد تبلیغات اسلامی این شهرستان پرداخت.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha