دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر بزرگداشت سالگرد حجت الاسلام ساکی در لرستان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: با برگزاری مراسم بزرگداشت عالمان دین در جامعه، نسل جوان را نسبت به خدمات دینی و تبلیغی آن بزرگواران آشنا کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اولین مراسم سالگرد حجت الاسلام و المسلمین شیخ حجت الله ساکی خرم آبادی شب گذشتنه با حضور قشرهای مختلف مردم در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام بهاری از اساتید حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره با اینکه بزرگداشت و یاد عالمان دین در راستای ایجاد معنویت بیشتر در جامعه، ضروری است، اظهار داشت: عالمان دین در هر جامعه مایه رشد و ترقی و راهنمایانی به سوی هدایت و سعادت جامعه هستند و الگوبرداری از اهل بیت(ع) راستی و امانت داری و شهامت و شجاعت از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی عالمان دین است.

وی افزود: باید با برگزاری مراسم بزرگداشت عالمان دین در جامعه، نسل جوان را نسبت به خدمات دینی و تبلیغی آن بزرگواران آشنا کنیم.

استاد حوزه علمیه قم، خاطرنشان کرد: برگزاری بزرگداشت عالمان دینی و همچنین تکریم از خدمات تبلیغی آنان، راهکاری موثر برای مقابله با هجمه‌های دینی و فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین شیخ حجت الله ساکی خرم آبادی ۲۷ شهریور ۱۳۱۹ هجری شمسی در خانواده‌ای مذهبی در محله پشت بازار خرم آباد چشم به جهان گشود و پس از سال‌ها فعالیت در عرصه تدریس و تبلیغ، اول تیرماه ۱۴۰۱ هجری شمسی به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع و پیکر آن عالم مجاهد، پس از تشییع بر روی دستان مردم ولایت مدار لرستان در آرامستان خضر خرم آباد به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha