سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
شهید

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان لرستان گفت: شهدای ۷ تیر سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید نواب موسوی، استاد حوزه علمیه استان لرستان، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه ۷ تیر در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه شهدای حادثه ۷ تیر سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی و از تأثیرگذارترین شهدای اسلام و انقلاب هستند، گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دهنده راه شهدای اسلام و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی مجتهدی آگاه و فیلسوفی زمان شناس بود، بیان داشت: شهید بهشتی عالمی آگاه، جامعه شناس، فیلسوف، سخنران و سخندان و همواره حافظ ارزش های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه داشتن انضباط فکری و فردی از دیگر ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی بود، اظهار کرد: این شهید عزیز فردی مدیر و مدبر بود که تا پای جان از اهداف اسلام و انقلاب صیانت کرد.

حجت الاسلام نواب با اشاره به اینکه شهید بهشتی در انجام فعالیت های خود بسیار ثابت قدم بود، خاطر نشان کرد: ایشان جامعه بدون ثبات قدم را جامعه مرده توصیف می کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهیدان حادثه ۷ تیر با اخلاص زندگی کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند، گفت: شهیدان حجت الاسلام سید فخرالدین رحیمی و محمد حسین صادقی از شهدای لرستانی حادثه ۷ تیر افرادی شجاع، انقلابی و مخلص بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha