پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه پلدشت

حوزه/ امام جمعه پلدشت گفت: حمایت از حقوق بشر توسط آمریکا بزرگ‌ترین دروغ در عصر حاضر است و اگر نگاهی به عملکرد آمریکا بیندازیم می‌بینم که آمریکا یکی از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر است و حق اظهارنظر در این باره را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه لازمه پذیرش ولایت پروردگار عالم و پیامبر(ص)، پذیرش ولایت ائمه اطهار است، اظهار داشت: هر کسی که ولایت امیرالمؤمنین(ع) را قبول نداشته باشد، دچار گمراهی می‌شود.

وی با اشاره به سالروز حمله ناوگان دریایی آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، خاطرنشان کرد: تیرماه اتفاقات تلخی در تاریخ کشورمان روی داده، که از جمله ترور شهید بهشتی و یاران صدیقش و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری توسط ناو آمریکایی است و از این رو این ایام را به هفته حقوق بشر آمریکایی نام گذاری کردند.

امام‌جمعه پلدشت افزود: حمایت از حقوق بشر توسط آمریکا بزرگ‌ترین دروغ در عصر حاضر است و اگر نگاهی به عملکرد آمریکا بیندازیم می‌بینم که آمریکا یکی از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر است و حق اظهار نظر در این باره را ندارد.

وی گفت: شیطان بزرگ، نه‌تنها از حقوق بشر دفاع نمی‌کند، بلکه دشمن واقعی حقوق بشر است و باید در این هفته حقوق بشر آمریکایی این جنایات را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: حمایت از داعش و گروه‌های تروریستی، شرکت در جنگ‌های مختلف و حمایت از نژادپرستی تنها یک نمونه‌ای از جنایات آمریکا است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به‌روز شهرداری و دهیاری، خواستار توجه به اولویت‌های شهرستان شد و خاطرنشان کرد: جا دارد از اقدامات این زحمت‌کشان تجلیل شود، زیرا با جان‌ و دل در تلاش برای حل مشکلات هستند.

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha