دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه/ امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه کارنامه سیاه آمریکا در نقض حقوق بشر تبیین شود، گفت: دولت آمریکا متهم و مجرم ردیف اول ناقض حقوق بشر است و شعار مرگ بر آمریکا و استکبار مرگ بر ریشه‌ای قرآنی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: اساس و پایه زندگی با عزت و شرافتمندانه تقوای الهی است.

امام جمعه بندر ریگ افزود: ایمان به خدا و انجام عمل صالح مهمترین عوامل سعادت انسان است و راه رسیدن به سعادت و خوشبختی، از روی اختیار و اراده است که شهدا قهرمانان تاریخ کشور و بهترین الگوی زندگی سعادتمندانه هستند.

وی با بیان اینکه غدیر تکمیل کننده بعثت تمام انبیاء الهی است، عنوان کرد: دهه ولایت و امامت مثل دهه اول محرم با شور و شعور در جامعه نهادینه شود، غدیر رمز زحمات ۲۳ ساله پیامبر و نسخه سعادت بشر است.

امام جمعه بندر ریگ، یادآور شد: برای رسیدن به حکومت عظیم مهدوی باید ضرورت و حلاوت ولایت امیرالمومنین(ع) درک شود، زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه دو یادگار ارزشمند امام هادی(ع) برای امام شناسی است.

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی ابراز کرد: شعار حمایت از حقوق بشر بزرگترین دروغ دولت آمریکا به جامعه بشری و بستر دخالت غیرقانونی در نقاط مختلف جهان است.

وی با بیان اینکه کارنامه سیاه آمریکا در نقض حقوق بشر تبیین شود، تصریح کرد: دولت آمریکا متهم و مجرم ردیف اول ناقض حقوق بشر است و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار ریشه‌ای قرآنی دارد.

امام جمعه بندر ریگ ادامه داد: گرگ‌های درنده‌ای که دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند به جان هم افتادند، این یعنی سرنوشت در افتادن با انقلاب اسلامی جز فلاکت و بدبختی چیزی نیست.

وی با اشاره به برخی مشکلات شهری، ارتقای درجه شهرداری بندر ریگ را یکی از خواسته‌های مهم مردم و مسئولین بخش بندر ریگ عنوان کرد.

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به موضوع فاضلاب شهری، خاطرنشان کرد: عدم وجود فاضلاب شهری مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان به‌وجود آورده و لازم است مسئولان پیگیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha