شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام صالحی / خمیر

حوزه/ امام جمعه خمیر گفت: حقوق بشر آمریکایی‌ها را در حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در تیرماه ۶٧ باید مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان در مسجد جامع فاطمه زهرا (س) شهر خمیر، ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: با ورود به دهه امامت و ولایت و در پیش بودن عید سعید غدیرخم که بزرگترین عید در اسلام است و بنا بر فرمایش امام رضا(ع) که فرمودند: «روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.»، زمینه هر چه بهتر برگزار شدن این عید را دستگاه‌ها و مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به دهم تیرماه به عنوان روز صنعت و معدن، یادآور شد: شهرستان خمیر به خوبی می‌تواند اثر حضور صنایع را در خود احساس کند و بنگاه‌های اقتصادی باید توان خود را در خدمت رفع محرومیت و اشتغال جوان بومی منطقه قرار دهند.

امام جمعه خمیر بیان کرد: در مسئولیت اجتماعی معادن باید به‌طور ویژه برای رسیدگی به امور محرومان سهم قابل توجهی پیش بینی شود.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: حقوق بشر آمریکایی را باید در حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در سال ۶٧ مشاهده کرد که مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه را به شهادت رساند.

وی اظهار کرد: آنچه به‌عنوان حقوق بشر از آمریکایی‌ها در میدان واقعی و نه‌ شعاری می‌توان دید، تقویت نژاد پرستی و کشتار قریب هزار نفر در یکسال توسط پلیس آنها، قتل عام میلیون‌ها نفر به اسم دموکراسی در کشورهای مختلف است.

امام جمعه خمیر، خاطرنشان کر: امام هادی دو دوره ویژه را که یکی در قالب زیارت جامعه کبیره که امامت شناسی است و زیارت غدیریه که یک پنجره عظیم معرفتی برای امیرالمؤمنین(ع) شناسی است را برای محبین اهل بیت(ع) به یادگار گذاشته است.

حجت‌الاسلام صالحی، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خروجی یک تدبیر جمعی و پشتوانه سازی فکری برای توسعه خدمات در شهر و روستا است و باید تلاش کنند که با پُرکاری امید را در مناطق افزایش دهند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha