شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تبریز

حوزه/ آیت الله بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، آیت الله عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد.

متن بیانیه بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«هو الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی‏ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ‏» سوره مبارکه توبه، آیه۳۳

در ایام پر برکت مراسم حج ابراهیمی و عید نورانی «قربان» که زیستِ مسلمانان جهان در سایه ی نورانی قرآن عالَم تاب بیش از پیش نمایان می شود، تفکر صهیونیستی توطئه گر این بار با حمایت ضد انسانی دولت سوئد و به بهانه ی «آزادی بیان» دست به اقدام شنیع اهانت به کتاب الهی مسلمان ها زد و عواطف انسانی بیش از دو میلیارد مسلمان جهان را جریحه دار نمود.

چگونه آن گاه که آزادمردان جهان دروغ های صهیونیستی و استکبار جهانی را فاش می کنند، آزادی بیان سرکوب و به هنگام اهانت به مقدسات ادیان الهی و حمله به پایه های همدلی میان ملت ها و پیروان ادیان جهانی مبارک شمرده می شود؟

حوزه علمیه بناب در کنار مقامات دینی و سیاسی و آحاد مسلمین جهان اقدام ننگ آور دولت سوئد در قانونی دانستن این حرکت افراطی غیر بشری را محکوم کرده و از تمامی دین داران و آزادی خواهان جهان درخواست می کند درکنار مسلمانان جهان این اقدامات شرمگین را محکوم نمایند.

همچنین از تمامی مسئولین دولتی درخواست پیگیری های بین المللی جهت جلوگیری از تکرار این فجایع داشته و از مقامات بین المللی خواهانیم با وضع قوانین پیش گیرانه و جلوگیری از این اقدامات گام های موثری در مسیر ایجاد امنیت بین المللی برداشته و با احترام به عقائد پیروان کتب الهی، صلح و همدلی میان ملت ها و پیروان ادیان مختلف و جمیع افراد بشر را بیش از پیش مد نظر قرار دهند.

تولیت، مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha