دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه عید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، گفت: تزریق نشاط و شادی به جامعه یکی از نیازهای مهم امروز کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در مراسم تکریم و معارفه رؤسای عقیدتی سیاسی استان البرز، با تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم، بیان داشت: در احادیث معتبر شیعه عید غدیر خم از مهم‌ترین اعیاد تشیع بیان شده و تقریباً تمام ائمه اطهار در خصوص اهمیت این مناسبت احادیثی مهمی را بیان کرده اند.

وی افزود: از مهم‌ترین ویژگی‌های اهل تشیع این است که با خوشی‌های اهل بیت خوشحال و با حزن اهل بیت محزون شود، لذا باید زمینه شادی مردم در این اعیاد فراهم شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اضافه کرد: یکی از نیازهای مهم و اساسی امروز کشور تزریق شادی و نشاط به کشور با استفاده از ظرفیت‌های مراسمات ملی و مذهبی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه پس از انقلاب توانستیم با استفاده از ظرفیت عاشورا به موفقیت‌های امروز دست پیدا کنیم ،اظهار داشت: از مهم‌ترین جلوه‌های این موفقیت احیای همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین است.

وی ادامه داد: اسلام از طریق عید غدیر به دنبال تشکیل جامعه‌ای است که با حکومت منصوبان الهی عدالت برقرار شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان از زحمات حجت الاسلام "متولی الموتی" رئیس سابق عقیدتی سیاسی انتظامی استان البرز تقدیر و برای حجت الاسلام "جوشقانی" در سمت جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha