دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
غدیر

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان با بیان اینکه عبودیت خداوند با ولایت امیرالمومنین(ع) معنا پیدا می کند، گفت: برای گسترش بندگی خدا و استقرار ولایت الهیه که همان ولایت حضرت علی (ع) و ادامه آن استمرار ولایت فقیه که مقدمه ظهور می باشد باید تلاش کنیم.

حجت الاسلام میثم یوسفی مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان و شیعیان جهان است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان با بیان اینکه غدیر روزی است که امامت و ولایت به حضرت امیرالمونین (ع) واگذار شد، گفت: ای کاش مردم آن زمان قدر امامت و ولایت را می دانستند.

حجت الاسلام یوسفی، رقم خوردن عاشورا و شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) را نشأت گرفته از فراموشی ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) دانست و خاطرنشان کرد : برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) باید به بهترین شکل ممکن موضوع ولایت به همه مردم دنیا معرفی شود.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان عید غدیر را یک فرصت بسیار مناسب برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) دانست و یاد آورشد: تا مردم دنیا با ولایت اهل بیت (ع) آشنا نشوند نمی توانیم توقع داشته باشیم که امام زمان (عج) ظهور کند.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه همگان وظیفه دارند حتی با نصب یک پرچم برسر درب خانه هایشان روز عید ولایت امیرالمومنین(ع) را جشن بگیرند، تاکید کرد: مسئولان، مردم، دانشگاهیان، حوزویان، هیئات مذهبی و... جایگاه ولایت را به جهانیان معرفی کنند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان با بیان اینکه عبودیت خداوند با ولایت حضرت امیرالمومنین(ع) معنا پیدا می کند، خاطرنشان کرد: برای گسترش بندگی خدا و استقرار ولایت الهیه که همان ولایت حضرت علی (ع) و ادامه آن استمرار ولایت فقیه که مقدمه ظهور می باشد باید تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha