چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دیدار طلاب و فضلا با رهبر انقلاب

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای سبزوار گفت: تبلیغ دین به تعمیق بخشیدن معارف در قلوب جوانان منتهی خواهد شد و این همان حفظ روحیه تدین است که مقام معظم رهبری، اولویت تبلیغ را ترجیحا نیاز جامعه دانسته اند و ما باید از این میراث ماندگار محافظت نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی به دیدار طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار حوزویان، حکایت از شناخت کامل ایشان از وضعیت جهان اسلام دارد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با اهمیت دادن به مخاطبان و توجه دادن به محوریت مساجد و هیئات و عمق استراتژیک این مهم، همه را مکلف نمودند تا در مقابل هجمه های اعتقادی و فرهنگی بی توجه نبوده و در این زمینه مسئولیت پذیر باشند.

نائب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اهمیت موضوع خطابه و سخنرانی، خاطرنشان ساخت: تبلیغ دین از این لحاظ مورد تأکید است که به تعمیق بخشیدن معارف در قلوب جوانان منتهی خواهد شد و این همان حفظ روحیه تدین است که مقام معظم رهبری، اولویت تبلیغ را ترجیحا نیاز جامعه دانسته اند و ما باید از این میراث ماندگار محافظت نماییم.

نماینده طلاب و فضلای سبزوار بیان داشت: امید است مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در این برهه حساس با اقتباس از بیانات رهبری و همکاری همگانی حوزویان، رسالت خویش را بیش از گذشته پاس بدارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تمام توان و استفاده از ظرفیت ماه عزای حسینی به استقبال از سخنان رهبر حکیم انقلاب خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha