دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کارگز امام جمعه خارگ

حوزه/ حجت الاسلام کارگر گفت: تقوای مجسم حضرت سیدالشهدا است و آنچه به ایشان تعلق پیدا کند رنگ و بوی تقوا به خود خواهد گرفت. لذا حضور در مراسمات عزاداری مصداق تقواست.

حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ شامگاه جمعه در مراسمی به مناسبت ایام محرم با تسلیت عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: تقوای مجسم حضرت سیدالشهدا(ع) است و آنچه به ایشان تعلق پیدا کند رنگ و بوی تقوا به خود خواهد گرفت. لذا حضور در مراسمات عزاداری مصداق تقواست.

وی با بیان اینکه بال تقوا مهم ترین ویژگی اصحاب عاشورایی است گفت: تقوا اصحاب عاشورایی را در مقام عظمای شهادت سیر داد و بر سرچشمه زلال کوثر ولایت نشاند. اصحاب عاشورایی امام حسین علیه السلام انتهای سعادت در دنیا را شهادت می دانند و شهادت رزق لایحتسبی است که خداوند به اولیاء خاص خود عنایت می کند.

حجت الاسلام کارگر با تسلیت سالروز شهادت شهید عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: در بحبوحه انقلاب درست در سوم محرم ۵۷ که خطبه های آتشین منابر بر سر رژیم فاسد پهلوی فرو می آمد و بیداری انسان پرتو فرهنگ غنی عاشورا شکل می گرفت، گلوله های دژخیمان بر قلب عالم مجاهد شهید آیت الله حاج شیخ ابوتراب عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر فرو رفت تا الگوبرداری از عاشورا رنگی تازه به خود بگیرد.

وی افزود: در بزرگی این شخصیت همین بس که امام راحل پیام تسلیت صادر کردند. یاد امام و شهدای گرانقدر به ویژه شهید عاشورای را گرامی می داریم و به روح آنان درود و سلام و صلوات می فرستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha