پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1101431
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
دیدارهیئت مدیره باغ موزه دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه درکاشان

حوزه / در دیدار اعضای هیئت مدیره باغ موزه دفاع مقدس کاشان با نماینده ولی فقیه، مشکلات این مجموعه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اعضای هیئت مدیره باغ موزه دفاع مقدس کاشان شب گذشته به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سرپرست شهرداری و جمعی از مدیران مناطق مختلف شهرداری با نماینده ولی فقیه در کاشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد جلسه ای ظرف ۲۴ ساعت آینده با حضور رئیس دانشگاه کاشان به منظور کمک به طراحی و ساخت المان های باغ موزه دفاع مقدس کاشان تشکیل شود.

امام جمعه کاشان ادامه داد: در این جلسه همچنین مقرر شد ظرف ۷۲ ساعت آینده جلسه دیگری نیز توسط کمیته فنی باغ موزه دفاع مقدس با حضور معاون حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری کاشان به منظور دسترسی به باغ موزه تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، سند زمین را مشکل عمده باغ موزه دفاع مقدس کاشان عنوان کرد و یادآورشد: جهت تسریع در گرفتن امکانات از تهران، فرماندار کاشان از طریق استانداری اصفهان هرچه زودتر مشکل سند زمین باغ موزه دفاع مقدس کاشان را برطرف کند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه به دلیل ارزشی بودن باغ موزه دفاع مقدس باید همت همگان جهت تسریع در راه اندازی این مجموعه اثرگذار برای نسل جوان بکار گرفته شود، خاطرنشان کرد: قطعا دختران و پسرانمان وقتی از اینگونه مکان های ارزشمند بازدید می کنند ایمانشان نیز بیش از پیش تقویت می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha