دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
قرانکریم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان گفت: قرآن کریم نه تنها وجه اشتراک مسلمانان جهان بلکه همه آزادی خواهان و حق جویان است و بی‌تردید توهین به این کتاب آسمانی قلب هر حقیقت طلبی را به درد می‌آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اکرم غیب الهی مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان امروز در مراسم که در این مدرسه در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم برگزار شد، با بیان آیه شریفه وَالَّذِینَ کَفَرُوا وَکَذَّبُوا بِآیَاتِنَا أُولَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِهُمْ فِیهَا خَالِدُونَ، اظهار داشت: قرآن کریم نه تنها وجه اشتراک مسلمانان جهان بلکه همه آزادی خواهان و حق جویان است و بی‌تردید توهین به این کتاب آسمانی قلب هر حقیقت طلبی را به درد می‌آورد.

وی افزود: آنچه صهیونیسم و سوئد منفور در پی آن است، چیزی جز وهم و خیال باطل نیست، چرا که نور قرآن و تعالیم این کتاب در اذهان عموم رشد کرده و ریشه دوانده و با این سری توهین‌ها، دشمنان اسلام فقط تیشه بر ریشه خود زده و هر روز ذات و افکار پلید خود را نمایان‌تر نموده است.

غیب‌الهی تصریح کرد: تلاش‌های مذبوحانه سوئد و امثال آن نمی‌توانند نور قرآن را در دل ۲ میلیارد مسلمان خاموش کند، همچنان که اقدامات مشابه در طول تاریخ نتوانسته نور خدا و مقدسات را خاموش کند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان، با اشاره به تکرار اقدام وقیحانه در کشور سوئد، اظهار کرد: طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان هم‌صدا با سایر مسلمانان ضمن محکوم نمودن این اقدام بی‌خردانه، درخواست برخورد قاطع جامعه بین المللی با مسببین و عاملین این عمل شیطانی را دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha