دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
احد آزادی خواه

حوزه / نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی، همزمان با فرارسیدن ۱۷مرداد روز خبرنگار در پیامی، با تبریک این روز، گفت: رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی، همزمان با فرارسیدن ۱۷مرداد روز خبرنگار در پیامی، با تبریک این روز، اظهار داشت: رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار با ایام محرم الحرام و شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش مقارن شده است، هفدهم مرداد ماه که به یاد شهید والامقام محمود صارمی روز خبرنگار نامیده شده است، یادآور مجاهدت‌های زنان و مردان حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است، از این‌رو، اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه و ستودنی خبرنگاران شهرستان ملایر، به عنوان یکی از طلایه داران وادی آگاهی بخشی، تقدیر و تشکر نمایم و روز پاسداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و عرصه اطلاع رسانی، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

احد آزادی خواه

نماینده مردم شریف شهرستان ملایر

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha