دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ف

حوزه / امام جمعه بادرود با بیان اینکه ملت ایران اسلامی استحقاق بهترین خدمات را دارند، گفت: از دولتمردان انتظار داریم در ایام هفته دولت با حضور در جمع مردم شهرها و روستاها، پاسخگوی سؤالات مردم در رفع مشکلات معیشتی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر، با بیان اینکه فضای کشور اربعینی شده است، اظهار داشت: عشق، علاقه و ارادت به ساحت مقدس سالار شهیدان در دل‌های مردم غوغا می‌کند.

امام جمعه بادرود، پیاده‌روی اربعین حسینی را رزمایش عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) دانست و گفت: خوشا به سعادت کسانی که افتخار شرکت در این رزمایش حسینی را دارند.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن قدردانی از مردم ولایت‌مدار بادرود، خالدآباد و روستاهای هم جوار در برپایی موکب‌های اربعینی در کربلا، یادآور شد: پیشاپیش از حضور مردم منطقه بادرود در پیاده روی اربعین تشکر می‌کنم.

امام جمعه بادرود ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت به دولتمردان، خاطرنشان کرد: دعا می‌کنیم دولتمردان در حل مشکلات مردم موفق باشند.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به گرانی‌های سرسام آور، یادآور شد: از خداوند می‌خواهیم دولتمردان راهی برای حل مشکلات گرانی مردمی که بیش از ۴ دهه در دفاع از نظام، انقلاب، ولایت و رهبری همچون کوه ایستاده‌اند، پیداکنند.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه ملت ایران اسلامی استحقاق بهترین خدمات را دارند، خاطرنشان کرد: از دولتمردان انتظار داریم در ایام هفته دولت با حضور در جمع مردم شهرها و روستاها، پاسخگوی سوالات مردم در رفع مشکلات معیشتی باشند.

حجت الاسلام قاسمی، تصریح کرد: کارمندان با استفاده از منشور اخلاقی امیرالمومنین(ع)، ضمن اهل تقوا بودن، از سلام کردن، محبت و مهربانی با مردم دریغ نورزند و برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

امام جمعه بادرود، پست و مقام را امانت الهی دانست و با بیان اینکه مسئولان از این امانت الهی در جهت خدمت بیشتر به مردم استفاده نمایند، گفت: کار هر روز را در همان روز انجام دهند و برای خدمت‌هایی که انجام می‌دهند بر مردم منت نگذارند و در دادن وعده نیز به مردم خلف وعده نکنند.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن اشاره به زادروز جهان پهلوان تختی که به عنوان روز ملی کشتی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده، ابراز کرد: مردم، مرحوم جهان پهلوان تختی را به خاطر منش پهلوانی، سجایای اخلاقی، انسان دوستی و کمک به همنوعان دوست دارند.

امام جمعه بادرود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شد: ایشان در این دیدار فرمودند، مخدوش کردن چهره سپاه یکی از نقشه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار سپاه را بزرگترین سازمان ضد تروریستی دنیا معرفی کردند، یادآور شد: در این سال‌های اخیر سازندگی یکی از اقدامات ارزشمند سپاه بوده، لذا وظیفه‌ امروز کلیه مسئولان کشور کار جهادی و خدمت به طبقات ضعیف جامعه بدون خستگی است.

امام جمعه بادورود، به خبر مسرت بخش عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در بریکس اشاره کرد و گفت: عضویت دائم در گروه اقتصادهای نوظهور جهانی یک پیشرفت تاریخ ساز و موفقیت استراتژیک برای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha