یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
شمسی فر

حوزه / امام جمعه موقت خرم آباد گفت: فعالان عرصه فرهنگ و هنر باید با تلاش وافر در ایجاد و ساخت مجموعه های فاخر و متناسب با ارزش‌های اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان رسالت خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، بهروز شمسی‌فر امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد که در مصلای الغدیر برگزار شد، با بیان اینکه همایش پیاده روی اربعین حسینی، اوج اقتدار و وحدت آزادگان جهان است، اظهار داشت: مسلمانان و آزادگان جهان از نقاط مختلف دنیا خود را به این همایش رساندند تا بار دیگر با لبیک به ندای امام حسین(ع) توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند.

وی افزود: میلیون‌ها انسان دلباخته از سراسر جهان با شرکت در پیاده روی اربعین خود را به مرقد امام حسین(ع) رساندند که این خود حماسه‌ای بی نظیر است.

امام جمعه موقت خرم آباد، با بیان اینکه دشمنان با عقل ناقص و ابزار رسانه‌ای خود سعی در تضعیف این حماسه داشته و دارند، گفت: روزی فرا خواهد رسید که این همایش جهان را در بر خواهد گرفت.

حجت الاسلام شمسی‌فر، با اشاره به سالروز قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷، اظهار کرد: اقدام بی‌رحمانه رژیم طاغوت در کشتار مردم بی‌گناه در این روز، اوج بی‌رحمی و قساوت قلب رژیم ستمگر را به جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به روز سینما، خاطرنشان کرد: فعالان عرصه فرهنگ و هنر باید با تلاش وافر در ایجاد و ساخت مجموعه های فاخر و متناسب با ارزش‌های اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان رسالت خود را انجام دهند.

امام جمعه موقت خرم آباد، با تأکید بر اهمیت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: امید می‌رود همه در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برای رشد و اعتلای روزافزون ایران اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha