دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه/ امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه نقشه کلان دشمن سوریه سازی و برهم زدن وحدت و امنیت ملی ایران است، گفت: جمهوری اسلامی در مسئله امنیت ملی با هیچ طرفی مسامحه نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ در خطبه های نماز جمعه تقوا و خدا ترسی را کلید رستگاری و سبب نجات انسان دانست و گفت: بهترین بندگان خدا کسانی هستند که وقتی کار خیر می کنند خوشحال می شوند، هرگاه گناه کنند سریع استغفار می کنند، شکرگزار نعمت های الهی هستند، در مصیبت ها اهل صبر هستند و در هنگام غضب اهل عفو وب خشش هستند.

وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) گفت: امام رضا(ع) فرهنگ بان نهضت عاشورای ابا عبدالله الحسین(ع) است. جبهه طاغوت در طول حیات خبیثه خود دنبال خاموشی نور الهی امام حسین(ع) است و زنده نگه داشتن نام و یاد اباعبدالله و قیام عاشورا یعنی زنده بودن خط طاغوت ستیزی و ظلم ناپذیری و مبارزه برای تحقق قیام حسینی است.

حجت الاسلام هاشمی منش هدف از برگزاری مجالس عزای حسینی را تحقق هدف خلقت و خنثی سازی دشمنی شیطان و شیطان صفتان دانست و افزود: دستاوردهای محرم و صفر و مجالس امام حسین علیه السلام عظیم و انسان ساز است.

امام جمعه بندر ریگ ادامه داد: دشمن در جنگ ادراکی و شناختی با تمام قوا و امکانات وارد شده و باید با حضور در جبهه حق آنها را ناکام بگذاریم. دشمنان جمهوری اسلامی آرزوی ضربه زدن به نظام را به گور خواهند برد و جز ذلت و خواری چیزی در انتظارشان نیست.

وی با بیان اینکه نقشه کلان دشمن سوریه سازی و برهم زدن وحدت و امنیت ملی ایران است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در مسئله امنیت ملی با هیچ طرفی مسامحه نمی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha