دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حاجبی

امام جمعه قشم با بیان اینکه دشمنان برای بحران آفرینی در ایران اسلامی برنامه ریزی و تلاش گسترده ای دارند، گفت: باید با هوشیاری بیشتر نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت السلام والمسلمین حاجبی در خطبه های نماز جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ که در مصلی امام علی(ع) قشم برگزار شد، عنوان کرد: دشمن با بحران آفرینی و به خطر انداختن امنیت ملی کشور به دنبال تبدیل ایران به کشورهایی مثل سوریه، یمن و افغانستان است.

امام جمعه قشم با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان گفت: دوری از اختلافات سیاسی، گروهی و مذهبی، تقویت و حفظ وحدت و همدلی میان اقوام از مهمترین محورهای بیانات معظم له بود.

وی با بیان اینکه دشمنان برای بحران آفرینی در ایران اسلامی برنامه ریزی و تلاش گسترده ای دارند، ادامه داد: امنیت امروز ما با همت سربازان گمنام امام زمان(عج) و مردم با بصیرت در منطقه و دنیا بی نظیر است و باید با هوشیاری بیشتر نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

حاجبی با اشاره به اولین سالگرد شهید مدافع امینت شهرستان قشم (شهید مجتبی امیری دوماری) افزود: خون این شهید بزرگوار سبب اقتدار، امنیت و سند ولایتمداری مردمان این شهرستان مرزی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha