چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مهدی کبیری پور

حوزه/جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به دسیسه کور دشمنان در جنگ سخت و نرم عنوان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی وقتی با آن همه تجهیزات و پیشتیبانی ها در جنگ سخت از رویارویی با ملت بزرگ ایران ناامید شدند، به جنگ شناختی و ادراکی روی آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرتیپ دوم پاسدار مهدی کبیری پور، جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) امروز چهارشنبه در آیین صبحگاه اقتدار فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی استان قم که در اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، گفت: دشمن هرملتی برای اینکه آن ملت را بتواند به زانو دربیاورد، از هر ابزاری استفاده می‌کند تا این کار را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد و هیچ عملی جز تهدید نظامی و تخریب جنگی نمی‌تواند در کوتاه‌مدت این خواسته دشمن را محقق کند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) افزود: اما وقتی دشمن از این ابزار و تاکتیک‌های نظامی ناامید شود، روی به عملیات روانی و جنگ نرم می‌آورد؛ دشمن واقعیت‌ها را نمی‌تواند تغییر دهد اما درک از واقعیت‌ها را می‌تواند تغییر دهد که بایستی مردم و جامعه ما آگاه نسبت به این مطلب باشند.

وی عنوان کرد: حدود ۲۱۳ هزار شهید والامقام در ۸ سال دفاع مقدس تقدیم جمهوری اسلامی ایران شده است؛ اما دشمنان با همه نیروها و تجهیزات و امکاناتی که از کشورهای مختلف دریافت کردند، حدود ۲ برابر شهدای ما، کشته داده‌اند.

کبیری پور با بیان اینکه قریب به ۴۲ هزار نفر از هموطنان ما در جنگ تحمیلی عراق اسیر شدند، اضافه کرد: ما بیش از ۸۰ هزار نفر در دوران دفاع مقدس از دشمنان جمهوری اسلامی ایران، با ملیت‌های مختلف اسیر گرفتیم.

وی اظهار کرد: به گفته کارشناسان نظامی دنیا، جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، طولانی ترین، پرهزینه‌ترین و وخیم‌ترین جنگ معاصر بوده است؛ این نشان می‌دهد که عنایت خداوند متعال و اهل بیت(ع) پشتیبان حرکت و جهاد رزمندگان اسلام بوده است و ما با افتخار و رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت شریف ایران به پیروزی رسیدیم.

جانشین فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: امروز با تمام قدرت با امام عصر عجل الله بیعت می‌کنیم و اعلام می‌کنیم «تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی که همانا آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) است، خواهیم ایستاد».

وی خاطر نشان کرد: با روحیه بسیجی، اخلاص، فداکاری و ایثار پای نهضت ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد که کوردلان و دشمنان انقلاب جوانان و فرزندان انقلاب را از ما بگیرند و در نهایت دشمن روسیاه خواهد شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha