شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1110017
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
اراک

حوزه/ مسئول سیاسی تیپ ۷۱سپاه روح الله استان مرکزی گفت: قله نهایی در اسلام تحقق مهدویت و ظهور است و جهت رسیدن به این ایدئولوژی باید پنج گام محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه بصیرتی با حضور سرهنگ پوریا طیبی مسئول سیاسی تیپ ۷۱سپاه روح الله استان مرکزی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پوریا طیبی مسئول سیاسی تیپ ۷۱ سپاه روح الله اظهار کرد: قله نهایی در اسلام تحقق مهدویت و ظهور است و جهت رسیدن به این ایدئولوژی باید پنج گام محقق شود.

وی به تشریح این ۵ مرحله پرداخت و گفت: تحقق انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ محقق شد، نظام اسلامی جمهوری اسلامی، دولت اسلامی که در آن قرار گرفته‌ایم، جامعه اسلامی و مرحله پنجم و آخر عبارت است از تمدن اسلامی که منتهی به امر ظهور است.

مسئول سیاسی تیپ۷۱ سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: قله‌ای که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند راهی تا رسیدن به آن نیست، تشکیل تمدن اسلامی منتهی به ظهور بر اساس گفتمان ولایت فقیه و اسلام سیاسی شیعه است، زیرا گرایش‌های سیاسی در اسلام زیاد است و مقصود، اسلام سیاسی شیعه است.

وی خاطرنشان کرد: باید سبک و کار آمدی دولت اسلامی را در آرا و افکار جامعه ترسیم نموده و از حالت تئوری به مرحله عملیاتی تبدیل کنیم.

سرهنگ طیبی اظهار کرد: رسیدن به اقتدار اقتصادی، اقتدار نظامی و امنیتی، اقتدار فرهنگی و اجتماعی و اقتدار سیاسی منجر به تحقق حکومت اسلامی مبتنی بر نظریه ولایت فقیه خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha