شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت شیخ تاج الدین هلالی مفتی سابق استرالیا و از علمای تقریب را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت شیخ تاج الدین هلالی مفتی سابق استرالیا و از علمای تقریب را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله)

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

ارتحال عالم بزرگ و فرزانه ومنادی وحدت و تقریب و همبستگی میان مسلمانان جهان، دکتر شیخ تاج الدین هلالی ،مفتی سابق استرالیا را به جامعه مسلمانان، علما، مراکز دینی و اسلامی به ویژه علما و شخصیت های دینی جهان اسلام و عموم مسلمان به ویژه مسلمانان کشور های مصر و استرالیا و شاگردان آن مرحوم تسلیت و تعزیت می گویم.

آن فقید سعید در کنار دیگر متفکران و عالمان دینی با الهام از اسلام عزیز و در راستای پیشرفت دین در دنیای معاصر و تحکیم و ترویج فرهنگ نبوی (صلی الله علیه و آله) و خاندان پاک او و گسترش وحدت اسلامی و پرچمداری مبارزه با جریان های تکفیری و الحادی ، ‌گام های موثری برداشت . امید است این مسیر و رویکرد نورانی از سوی عالمان دین و متفکران اسلامی و نهادهای دینی، مذهبی، حوزوی و دانشگاهی و بزرگان اجتماعی و فرهنگی و سیاسی در جهان اسلام استمرار یابد.

این جانب این ضایعه بزرگ را به جهان اسلام و عموم مسلمانان و شاگردان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن عالم بزرگ اجر جزیل و برای خانواده و بازماندگان آن عالم بزرگ، صبر جمیل را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی رضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه ج.ا.ا

آیت الله اعرافی در پیامی درگذشت مفتی سابق استرالیا را تسلیت گفت/ شیخ تاج الدین منادی وحدت و تقریب بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha