پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1112270
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
مرحوم آیت الله حائری شیرازی

حوزه/ اسرائیل و فلسطین الآن سنگ محک‌ هستند و به این صورت، زمینۀ ظهور دارد فراهم می‌شود. خدای تعالی می فرماید: «... إِنَ کَیْدی مَتینٌ». خدا نقشه کشیده.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرحوم آیت الله حائری شیرازی در یکی از سخنرانی های خود به موضوع اسرائیل پرداخته و اینگونه بیان کرده بود:

اسرائیل تبدیل شده به سنگ محک. کسانی که با ولایت طاغوت هستند، مخفیانه با اسرائیل هم‌پیمان می‌شوند. علنی رویشان نمی‌شود و منتظر زمانی هستند که رویشان بشود!

یک طرف می‌گوید: «این‌ها باید به حقشان برسند». آن طرفی‌ها هم سازش با آمریکا و اسرائیل را گرفته‌اند و می‌خواهند صدای فلسطینی‌ها را خاموش کنند. در این وسط، مردم عالَم این‌طرف و آن‌طرف را مشاهده می‌کنند و بعد انتخاب می‌کنند. چه‌قدر مسیحی‌ها، کمونیست‌ها، بودایی‌ها می‌آیند و طرفدار فلسطینی‌ها می‌شوند، چقدر حتی یهودی‌ها می‌آیند، چه‌قدر مسلمان‌ها می‌آیند!

اسرائیل و فلسطین الآن سنگ محک‌ هستند و به این صورت، زمینۀ ظهور دارد فراهم می‌شود. خدای تعالی می فرماید: «... إِنَ کَیْدی مَتینٌ». خدا نقشه کشیده.

اصلاً پیدایش اسرائیل برای همین روزها است. یک گروه می‌گویند: «اسرائیل باید از نقشۀ جغرافیا محو بشود» و یک گروه هم خودشان دارند در اسرائیل محو می‌شوند! این قضیه، روز به روز بارزتر می‌شود.

همۀ این‌ها تبدیل می‌شود به «تَبَین الرشدُ مِن الغیِ». یعنی «ولایت الله» از «ولایت طاغوت» جدا می‌شود. شرایط ماه به ماه، سال به سال در حال تغییر است. این تحولاتِ داعش و این‌ها، هنوز به نقطه ی پایانی‌اش نرسیده. اینها دوباره اوج می‌گیرند و با آن اوج گیری‌شان تحول بزرگ در عالَم واقع می‌شود. تمام آنچه دارد واقع می‌شود، حرکت‌های فرهنگی است؛ اما حرکت‌های نظامی چاشنی‌ آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha