سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
اروومیه

حوزه/ حجت الاسلام رضوی گفت: در روایت درست از انقلاب اسلامی و اسلام و زن و خانواده ضعف هایی مشاهده می شود و بسیاری از مردم اطلاعات کافی در این زمینه را ندارند و لذا برپایی نمایشگاهی در این زمینه با همکاری مجموعه های فرهنگی با حوزه خواهران لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا رضوی امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی که در دفتر مدیرکل اوقاف برگزار شد، اظهار داشت: مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی یک ظرفیت در جهت تبلیغ دین است و با همکاری ادارات متولی فرهنگی می توان از این ظرفیت در تبلیغ معارف دین و انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی فعالیت های قرآنی را یکی مهم ترین بخش از فعالیت حوزه های خواهران عنوان کرد و گفت: طلاب خواهر در مدارس علمیه در عرصه قرآن، آموزش های لازم را می بینند و این توانایی را دارند که در مدارس، حسینه ها، مساجد و مراکز فرهنگی به تدریس و تفسیر این کتاب الهی بپردازند و با توجه به این که یکی از عمده فعالیت های اوقاف و امور خیریه مباحث قرآنی است همکاری اداره کل اوقاف و حوزه علمیه خواهران می تواند نتایج مثبتی را رقم بزند.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی افزود: در روایت درست از انقلاب اسلامی و اسلام و زن و خانواده ضعف هایی مشاهده می شود و بسیاری از مردم اطلاعات کافی در این زمینه را ندارند و لذا برپایی نمایشگاهی در این زمینه با همکاری مجموعه های فرهنگی با حوزه خواهران لازم و ضروری است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام ناصر جوانبخت مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز به همکاری مبلغین با اداره کل اوقاف در جهت ترویج فرهنگ وقف و حفظ و حراست از موقوفات حوزوی و برگزاری جلسات دوره‌ای منظم جهت احیای موقوفات استان تاکید نمود و گفت: اداره کل اوقاف آماده همکاری در همه زمینه های فرهنگی و تبلیغی با مجموعه حوزه های علمیه است.

دیدار با حجت الاسلام بخشایش مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی و حسین سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و رایزنی جهت تقویت حوزه های علمیه خواهران و حمایت از طلاب خواهر از دیگر دیدارهای امروز حجت الاسلام علیرضا رضوی مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha