یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1113540
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
ساوه

به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی حاج سعید پرویزی در امامزاده سید اسحاق علیه السلام برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، محفل اُنس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی حاج سعید پرویزی همراه با تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، روز گذشته در امامزاده سید اسحاق علیه السلام برگزار گردید.

در این مراسم تعدادی از قاریان ممتاز شهرستان ساوه به قرائت قرآن کریم پرداختند.

در ادامه پرویزی با بیان اینکه قرآن مهجور و غریب است، گفت: سعی کنیم بیشتر با قرآن مانوس شده و در زندگی خود از قرآن الگو بگیریم و با معرفی قله های قرآنی و تمجید از آنان به حمایت و پشتیبانی از فعالیت های قرآنی بپردازیم .

حجت الاسلام سعید عطاء اللهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه هم به دفاع از مردم فلسطین و محکومیت ظالمان مستکبر و همچنین پیشرفت شهرستان ساوه در امور قرآنی و کسب بالاترین امتیازهای استانی توسط داوطلبین شهرستان ساوه در رشته های مختلف قرآنی توسط پرداخت .

در پایان مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه از دبیر کانون نورالثقلین و ۵ نفر از طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها که در این مسابقات حائز رتبه اول تا سوم شده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آورده شد.

تقدیر از طلاب برگزیده مسابقات قرآنی ساوه

تقدیر از طلاب برگزیده مسابقات قرآنی ساوه

تقدیر از طلاب برگزیده مسابقات قرآنی ساوه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha